Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. In situatia mentionata mai sus, clientul are dreptul de a returna orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. In aceste cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit, se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie.
Plata transportului aferenta produsului returnat sau a produsului trimis pentru inlocuire ii revine clientului.
La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie din colet sau primita pe email.
Nu se admit la retur:
Produsele de lenjerie intima NU se returneaza.
Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul. Masuri specifice se vor aplica asupra produselor cosmetice intru-cat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de virusi prin transferul produsului altei persoane.
Se accepta returul prduselor desigilate de Client daca produsul are un viciu ascuns, defect de fabricatie care nu este vizibil in momentul achizitionarii produsului.
In cazul in care Clientul reclama continutul neconform al produsului, luand in considerare complexitatea procedurii de constatare/investigare a continutului produsului, returul nu poate fi efectuat pe loc. Clientul ia la cunostinta ca procedura de investigare poate dura pana la 60 de zile (sau mai mult, in functie de complexitatea investigatiei). Daca producatorul/filiala sa locala sau distribuitorul autorizat al brandului/marcii concluzioneaza ca continutul produsului este neconform, atunci returul este acceptat in aceleasi conditii ca in cazul produselor sigilate descris mai sus.
In cazul in care continutul produsului este declarat conform, atunci returul produsului este refuzat, iar produsul este returnat Clientului in starea in care a fost primit de la producator/filiala sa sau distribuitorul autorizat. In acest caz, pot fi generate cheltuieli suplimentare pentru Client cu privire la procedura de investigare a continutului produsului. Astfel, Clientul ia la cunostinta ca cheltuielile privind procedura de investigare a continutului produsului sunt in sarcina Clientului, in cazul in care in urma investigatiei continutul produsului este declarat drept conform.
PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR
Nu acceptam retururile prin Posta Romana sau alta firma de curierat.
Dupa receptionarea coletului veti fi contactat(a) pe email de catre un representant al societatii noastre care se va ocupa de returul produsului dumneavoastra. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 14 de zile de la retur doar prin transfer bancar in contul IBAN specificat in email si din care s-a facut plata.
Suma inapoiata cat si conditiile de returnare Nu includ cheltuielile de transport (conform ord. 130/2000).
In cazul in care se opteaza pentru:
Daca produsul (produsele) nu respecta intocmai conditiile mentionate mai sus compania noastra isi rezerva dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade in sarcina clientului.